معرفی دبیرستان پسرانه امام حسین(ع) سال تحصیلی400-1399

دبیرستان پسرانه غیر دولتی امام حسین (علیه السلام )دوره دوم

ساخت ساختمان جدید مدرسه


پس از 11سال فعالیت آموزشی و فرهنگی و جابجایی فضای آموزشی دبیرستان پسرانه در دوران استیجاری آموزشگاه ، با ساخت پروژه 9 کلاسه درس در سه طبقه با داشتن نمازخانه ، آزمایشگاه مجهز اتاق صمعی بصری و تجهیزات گرمایشی کامل به همراه سیستم اتفاع حریق در زمینی به متراژ 1200 متر مربه و زیربنای ساختمان 800 متر مربع در شهریور 1398 به پایان رسید.

تعداد کلاسهای فعال

در حال حاضر 6 کلاس درس در رشته های تجربی و انسانی پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم با میانگین 17 نفر در هر کلاس مشغول به فعالیت می باشد.


آزمایشگاه مجهز


آزمایشگاه دبیرستان با کلیه تجهیزات آزمایشگاهی به مساحت حدود 70 متر مربع و دبیران مجرب در حال فعالیت بوده و لازم به ذکر است که کلیه مواد و وسایل آزمایشگاه دروس فیزیک ، شیمی و زیست شناسی پس از تهیه لیست ملزمات از ناحیه دبیران خریداری شد است.
برگزاری نماز جماعت
   نماز جماعت آموزشگاه در سالیان گذشته با حضور همکاران و دانش آموزان و با حضور روحانیت محترم برگزار می شد و در حال حاضر نماز جماعت دبیرستان در نمازخانه به متراژ 70 مترمربع وبا شرکت همکاران و دانش آموران برگزار می گردد.


دبیران مجرب و تلاشگر
دبیران این دبیرستان 37 نفر و عوامل اجرایی 5 نفر می باشند که سطح تحصیلات دبیران یک نفر دکترا  17 نفر فوق لیسانس ، 19 نفر لیسانس می باشند که بخش اعظم همکاران علاوه بر این آموزشگاه و مدارس تیزهوشان ، نمونه و شاهد نیز مشغول به تدریس می باشند.

 

درس : بلوار آت الله مدرس – مدرس 6 ، کوچه اول سمت راست ، انتها کوچه
تلفن دفتر آموشگاه: 52228444-52244580


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20